BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
assalamualaikum ^^ .
ok, hari ni aku just na ckap pasal achievement :),
kenapa ?
ok..sabo lerr.

lgi 3 mggu jer lgi aku da na ambil SPM,
kejap jer rasa..
takut pn ada jg..
lau tkut jer pun x guna kan..
org kata aku ni relax jer..
mcm x tkt pun..
org mna tau pun kan.. ==' .
aku bukan laa spesies atau golongan budak pandai  nak di bandingkan dengan hampa kan..
dri form 1 smpai form 3,
aku x penah dapat apa2 pun ktu hari anugerah..
nama aku x penah ada pun dkt 40 top student dlm tingkatan.
ok, PMR aku dpt 8B jer arab jgn tnya laa, truk kut.
naik form 4 dpt klas tekno..
oowhhh noo. jiwa ak bkn budak tekno..
trus mnta tukar klas sastera ..
alhamdullilah dpt juga , then aku excited gila blajar kt klas ni..
best sgt classmate aku pun gila2..
ada 6 sub teras and 3 sub elektif..
naik form 4 , hidup bru aku brmulaa.
aku start study utk smpai aim aku, iaitu akn pstikan name aku naik dkt tp ranking..
syukur, wktu mid year form 4 2010, nama aku num 21 .
aku tau ni satu titik prmulaan utk aku study more more and more..
wktu end year form 4 2010 ,
syukur skali lgi name aku num 8 ..
gembira x trkata laa kan..
naik jer form 5 , ni bkn prmulaan lgi , but ktu aku tau aku da ada atas track yg btul,
skrg aku just kena jln ke depan dgn pantas tnpa toleh lgi ke blakang..
alhamdulillah wktu mid year form 5 2011,
nama aku num 3 dlm top ranking..
aku rasa mcm na tampa muka aku byk kali..(gedik enn ==')
first time aku dpt naik pntas wktu hri anugerah..
aku mmg excited thap gaban ..cuz tu mmg first time dlm hidup aku .
trial bru2 ni.. name aku num4 ..
menurun ken?? usaha x cukup lgi tuu T.T,
ok2 .. main tittle yg sbnarnya ialah aku makan hati gila2 dgn golongan kelas atasan skolah aku..
budak2 klas pndai tuu la, dlm seronok2 tu , ada mulut dan desas desus yg x puas hti dgn aku..
"KELAS SASTERA BOLEH LAA, SUBJEK SENANG JA , KAMI ADA ADD MATH , KIMIA"
and ada satu hamba ALLAH dri kelas 5 tuttt . dia ckp mcm ni .
"ALAA GEOGRAFI SENANG JA, AKU TUTUP MATA JA JAWAB "
weyhhh tutttttttttttt aku cabar jawab tutup mata,jangan riak sangat laa mentang2 kelas hampa ada add math.
ok, aku sedar kelas aku kelas budak2 bodoh, orang pandang hina jaa dkt klas kami,
aku ambil apa yg hampa ckap utk motivate aku..
wweyh,.. sub trs 6 sub, elektif takat 3 jaa pun, jgn jdikan 3 sub elktif isu bsar sgt..
aku score sub teras dlu, aku bkna nak bgga diri atau apa,
tpi sub teras aku lgi ok dri klas golongan kelas atasan ni. sorry to say laa ..
sekarang ni semua subjek snang lau baca..
lau x baca confirm hampa pun x leh jawab kan..
so, x payah nak riak, takbur a'za , sum,ah erk..
x tau a'za dgn sum'ah tu apa ??
laa, kata pndai xkan tu pun x tau..
aku tau sbb aku blajar tasawur.
so, moral of the story.. klau baca bru tau kan..
lau x baca jgn bajet hampa tau , ok . :)

assalamualaikum .






thanks sudi baca ! like skali yer :D